Saturday, August 27, 2022

2nd COVID-19

 Hi all..apa khabar..long time no write in this sendu blog..haha..sebenarnya mmg blog ni neglected sdh..who's still blogging nowadays anyway??just mencukupkan syarat setiap tahun ada entry..boleh laa..well bulan ni dalam sejarah, i've contacted with COVID-19 for the second time..last year sdh kena..bulan 8 juga..yenedeiii..saya sambut anniversary kena kobit dengan kena kobit juga..ngehhhh...walau bagaimanapun.. Alhamdulillah syukur pada Allah sy okey2 sahaja..simptom pertama yang saya rasa ialah sakit tekak..tekak rasa kering...pastu 2nd day,saya start demam, runny nose, lemah badan dang rasa sezukkk..chills gitu...besoknya saya buat swab test di hosp dan tadaa positif kobit lahh...ramai tanya,dapat dari mana??saya pun tidak dapat jawab..mungkin dari tempat kerja lah kan?apapun, harap2 kita semua dijauhkan dari virus jahat ni..yang cakap kobit sudah hilang...sorry but not sorry..masih ada ya..kita ja yg kasi buat2 hilang konon tu virus..kalau yang ada simptom tu jgn lah berhuhahua sana sini..dan angka kes harian tu sebenarnya lagi tinggi sebab ada yang x lapor..adaaaaa...ada lagi yang mengakuuuu....pigi hospitallll lagi buat rawatannnn...hmmmmm...sebab tu saya tidak hairan infected with kobit ni...apapun..syukur alhamdulillah semua sudah berlalu..take care guysss..byee

No comments:

speechless (How to help someone who is grieving)

Heyy blog..since i promise myself to start writing in this online diary,yeaa here i am..you know what..last week i witness another lost in t...