Wednesday, July 18, 2018

Year 2018 1st post

Salam all..hi guys..how are you all..yeah i know..it's been a while right?how are you all? for me..yeah..i'm still here. stuck in this place called Sandakan..apa mau buat..mencari sesuap rezeki untuk keluarga..bertabahlah wahai hati ku..chewahh..sebenarnya sy ni curi2 masa ja buat entry ni..sy sebenarnya tengah menantikan kehadiran my clients..belum datang2 lagi ni..hari ini hari rabu so it;s time for my special paediatric clients..mungkin anak2 ni kurang sihat agaknya sebab ibu guru (me) pun kurang sihat..counghing and runny nose..emmm..maybe it's because of the weather?maybe..
 so..oklah..just wanna pass by here..hehe..nanti i tulis entry lain ya..see you again...babai

No comments:

speechless (How to help someone who is grieving)

Heyy blog..since i promise myself to start writing in this online diary,yeaa here i am..you know what..last week i witness another lost in t...