Monday, May 10, 2010

Azie & Effa at Bak-Bak Beach

Hari ini adalah hari yang sangat stresssss buat saya!!!pagi-pagi lagi muka sudah muncung..lagi2 dengan cleaner yang masuk kat ofis main serbu-serbu ja..at least ketuk la pintu sebelum masuk..aduii..bikin hanginn..tapi sebenarnya benda yang buat saya moody sepanjang hari ialah kerja yang belum siap..huhuhu..buku inovasi kena buat 5 salinan..dateline hantar buku pun dah lepas..aduhh..
Lepas habis kerja, saya dan housemate, effa, terus menenangkan diri di Pantai Bak-Bak..cantik pantai ni tapi sayang..kotor..banyak sampah..emmm..takpa..photoshoot dulu la..ekekeke..


posing posing duluu...



Effa's pose



pose di batu..



turn azie lagi mau begaya2..ekekeke..



Ehhh..ada SMS...( punya bida' ni pose)hahaha



she looks so pretty kan?



SMS dulu..

Last pose sebelum bateri kamera habis..awwwwww...belum puas snap snap..Nantilah kurus2 sikit dah baru kami buat photoshoot lagi..haha

8 comments:

grecek said...

salam kenal...

zie said...

salam kenal juga..

Amirah Rashid said...

wah. ade gaya model ni ;D

zie said...

tq..hehehe..model kampung syok sendiri

Pena Alam said...

astaga...

wakakakaaa....ko juga la zie!

zie said...

hahahaha..lawak kan moy..begaya kunun nih..

Pena Alam said...

bah try lg zie..pose2 maut mcm model tyra banks tu..hihihihi

zie said...

hehehe..tunggu kurus dlu moy baru bergaya macam tyra banks..the next kudat's top model..kah kah kah!