Thursday, April 12, 2012

Hello..

ahhhh..i miss my blog so much!dah lama tidak menulis disini..sebenarnya banyak juga mau ditulis tapi entahlah..malas agaknya..hemm..agaknya apa pulak??memang sah, terang dan nyata malasnya..bayangkan tahun 2012 ni cuma ada beberapa entri ja..huhu..kesian blog saya terabai..oklah, where do i start?emm sekarang dah masuk dan hampir pertengahan bulan April..whooaaaa..macam baru ja sambut tahun baru 2012 hari tu..bulan april.banyak memori kalau sebut bulan april..macam2 ada..paling manis pun ada, paling pahit pun ada..tapi rasa2, apa yang patut diingat lebih?emmm..mestilah paling manis kan?Bulan april menyaksikan permulaan kepada sebuah persahabatan dan juga pengakhiran sebuah cerita..awww..apakah???tapi saya lebih mengingati permulaan sebuah persahabatan kerana sampai saat ini jalinan persahabatan itu masih utuh dan lebih bermakna..bagi cerita yang telah berakhir..biarkanlah ianya berakhir..terhapus oleh waktu, masa, saat,dan ketika..adoiiii..lirik lagu mana lagi yg sy copy paste ni..hehe..tapi itulah april bagi saya..setiap tahun, bulan april sentiasa memberikan 'sesuatu' yang boleh saya ingati saban tahun..tahun ni apa pula ya?ntahlah..macam tiada apa2pun..sabo jelah :) byeeee..

3 comments:

Kak Imun said...

Sy lagi dasat..satu bulan, satu entry saja..hehehe....

zie said...

sy mcm 3 bulan 1 entry..hahahah

windi said...

saya pun dasat...hehe...idea...datanglah kau....