Saturday, January 9, 2010

Lelaki Handsome Vs Lelaki tak Handsome

Ni dari forum gak...jom layannn..

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler?
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus?

kalau lelaki handsome berbuat jahat :handrub:
Perempuan akan kata: nobody?s perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang?. muka pun macam pecah rumah!?..

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia?

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat?
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada.. :alright:
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:?(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)?

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus?penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi?

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching? hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana??

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya??

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu?.

kalau lelaki handsome bersedih hati :cry:
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?

p/s:- hanya bertujuaan sbg jenaka kosong so diharapkan teda sapa2 yg sakit hati,atau terasa....

(posted by :puppy ganazz)


3 comments:

windi said...

hahaha!! ada juga yg betul.

Myfrin's story said...

Kadang2 ada juga macam tu..

zie said...

mentaliti ja ba tu kan..