Wednesday, September 22, 2010

sakit gigi :-(

Argghh..sakit gigi!buat masa sekarang, sakit gigi adalah the worst pain I’ve ever experienced..first time saya rasa sakit gigi ialah pada tahun 2006..gigi geraham berlubang daa..huhu..punya sakit!!!rasa berdenyut2 dan macam ditikam2 tu gusi..rahang pun terasa sakit..time makan lah yang paling sengsara!sangat berhati2 dan klau makanan termasuk dalam lubang tu..OMG!!the pain was very intense and severe. Kalau pain scale, mungkin 11/10!kadang2 sampai nak tarik nafas pun terlupa..tapi bila gigi yang bermasalah tu dicabut..heeee..legaa..tapi sekarang, saya terasa balik sakit itu..ohh..saya sudah trauma dengan kesakitan itu..esok nak pi jumpa dentist la..kasi cabut itu gigi..biar hilang 1 gigi asal tidak rasa sakit..huhuhu..oh ya..i was blessed because I always being surrounded by a good people..diwaktu saya ada masalah, ada ja yang sudi menghulurkan bantuan..syukur Alhamdulillah..tadi lepas makan pain-killer, ada ok sikit..dapat lah bertahan sampai esok hari, insyaallah..kawan tu just had an accident last night tapi masih boleh hantar painkiller tu kat saya..luckily dia tidak severely injured..just bruises di tangan lah..friend in need Is friend indeed orang bilang kan..emmmm…till we meet again..tataaa..

No comments:

speechless (How to help someone who is grieving)

Heyy blog..since i promise myself to start writing in this online diary,yeaa here i am..you know what..last week i witness another lost in t...