Tuesday, November 1, 2011

jogging..

Yeahh..petang ni pegi jogging lagi kat kompleks Sukan Kudat..memandangkan tengahari tadi saya lunch dengan lauk yang boleh tahan banyaknya, so petang ni kena jog lama sikit la..haha..membakar kalori sebelum ianya bertukar menjadi lemak..konon..haha..sebenarnya saya sudah mula rasa seronok berjogging setiap petang..kalau petang2 saya tidak mengeluarkan peluh, macam tidak lengkap pula rasanyahari itu..hehe..iyakah???sebenarnya tidak juga lah..kalau ada masa dan mood baik, memang setiap hari saya akan luangkan masa berjogging..tapi berat bada tidak juga turun2..huhu..mungkin i'm not trying hard enough..kalori yang terbakar cukup2 ja..tidak sempat bakar lemak2 yang berlebihan..hahaha..tapi harap2 boleh maintain la berat sekarang ni..jom!bersenam untuk kesihatan!..

4 comments:

Kak Imun said...

Saya tiada harapan la pi jogging2, so, lompat2 bintang saja la, haha....

zie said...

hehehe..naik bukit turun bukit jak la

windi said...

bagus3...aku juga yg tambah 'slim' ni hua3..

zie said...

huahuahua...beli kerusi urut lagi kasi pecah lemak..kekeke!

speechless (How to help someone who is grieving)

Heyy blog..since i promise myself to start writing in this online diary,yeaa here i am..you know what..last week i witness another lost in t...