Wednesday, October 21, 2009

jolok mempelam..

Petang ni macam biasa, saya balik jam 5.30 pm..yalah, memandangkan saya masuk kerja jam 8.30am, balik pun kena lah 5.30pm..hehe..apalah sia ni...ketika lalu di dekat unit kecemasan dan trauma, ada satu aksi yang menarik perhatian saya. 3 orang jejaka sedang berketawaan menjolok buah mempelam yang sedang berbuah dengan agak lebat di bahagian berdekatan dengan kantin hospital dan unit kecemasan. Lucu pula saya rasa..yalah, sorang tu si doktor E, sorang PPK dan sorang lagi, saya tidak kenal..punya lucu tengok aksi dorang melompat2 menjolok buah mempelam tu..mungkin dorang terliur betul sudah tengok buah mempelam yang...adoii..terliur sudah saya..haha....hajat hati mau minta juga sikit tapi macam jolokkan dorang pun belum berhasil..hehe..

4 comments:

Pena Alam said...

zie,
jan durang menjuluk sarang tebuan sda la...hihihi...

windi said...

semacho mana pun manusia, mesti teringat jak makanan dulu2. apa lagi mempalam. i pun terliur.

zie said...

pa'al : yabah..nasibaik clear tu pokok mempelam..

kadek : macam kanak2 riang jak durang bah..lucu tul..

Myfrin's story said...

Kalau tidak dapat jolok, mau kasi lastik bah tu mempelam baru dapat ngkali.hehe..