Friday, April 23, 2010

tag punya respon..hehe


Wah wah wah..si azie kena tag!..ehemm..aku suka ttg explaination mdm windi ttg si zie..( diulangi..cun melecun )ahahah..tapi yang tak berapa nak ngam..anak dara t*a??kesepian??no no no…I muda lagi okehh..and definitely not kesepian..keboringan mungkin ya..oklah..gambar yang bertuah kali ni diambil di Pulau Maliangin Kecil, Kudat…fuyoo..lawa giler pulau ni..air lautnya yang membiru, pantai yang memutih..tanpa pencemaran..BEST!!..

Emm..sebenarnya si azie ni suka dengan pulau2, alam sekitar yang cantik dan indah..pendek kata..pelancongan..agaknya, si zie ni salah profesyen kut.sepatutnya ko ambik course tourism la zie!..cita2/angan2/impian azie ialah untuk memiliki sebuah pusat peranginan ( resort ) dimasa akan datang..for retirement plan..ala2 macam Menana-Borneo resort tu..nama resort si azie nanti ialah…teettttt….bukan sensored okeyy..belum ada idea..hahha..si azie ni suka melancong..suka pegi tempat baru, suka benda2 yang mencabar…adventurous giteww..oh ya..one of my wildest dream kan, ikut cabaran off road..ala2 safari 4wd dan sewaktu dengannya..aku suka..aku suka..!!tapi belum ada peluang..jadi passanger dulu..pastu baru jadi drivernyaa..yeahhh…angan2 minah azie..hope will come true..amin…

Amacam mdm windi??okey tak respon tag ni..boleh la bah kan..first time jawab tag ni..okhh..lain kali tag I lagi..tapi sapa I mau tag ya?....boleh ka tidak payah tag??hahahah…adios..


1 comment:

windi said...

oklah tu! saidah bilang.