Monday, April 19, 2010

catatan malam..

Malam ini begitu sunyi kurasa..bertemankan laptop dan bunyi kipas serta sesekali bunyi handphone, aku berseorangan melayari internet diruang tamu..sebenarnya saya baru sahaja berkunjung ke blog seorang sahabat yang sudah agak lama tidak bertemu..beliau telah berpindah tempat kerja, di Kota Kinabalu..semasa berada di blog beliau..terdengarlah bunyi2an muzik instrumental dan tiba2 juga saya terus jadi sentimental..aikkk..perasaan rindu tiba2 bertandang dihati..teringat kenangan2 manis semasa beliau masih bertugas ditempat yang sama dengan saya..kalau hendak dinyatakan..terlalu banyak...okeylah..bagi sikit la..teringat pula semasa kami sama2 pergi ke KK dan kami berdua menyanyi bagai nak rak dalam kereta dan mengajuk stail nyayian penyanyi2..lucu betul masa tu..teringat juga keminatan beliau dalam bersenam..she lost 10 kg in 6 months ( if i'm not mistaken ) amazing...hampir setiap hari keretanya akan berparking di bawah gym rakyat..dan kadang kala/selalu, selepas bersenam di gym, beliau akan sambung jogging pla di Kompleks Sukan...then, emmm..banyak lagi lah...teringat juga anak2 nya yang comel2 belaka..and also her sweet lovely mom...To RRR...i miss u, hope dapat lagi chit chat with u someday..Take care..may God Bless U..always..all the time...

( haizzzz..ini aku tak bleh tahan dengar2 muzik intrumental ni....kan dah sentimental..isk isk isk )

2 comments:

Pena Alam said...

zie...

sapa la tu kawan ko melalak dalam keta tu..wakakakakakaa!

aiya kenangan terindah betul kan! terharu sa baca catatan malam ko moi....

sa nda penah lupa kenangan kita sana. rindu budak2 thalas kita la..teringat teringai beach..huhuhu..

salam sayanggg utk diorang zie..

zie said...

moi..
paling best sunsets di kudat kan..
teringat pla time talasemia keningau datang dlu..time balik,ngam2 sunsets..pa lagi..berabis kita begambar..c nad geleng kepala ja..
take care!